S stranskimi gumbi, izposojenimi pri legendarnem Minion DHF, vendar razširjenimi za večjo podporo, DHR II koti kot noben drug. Osrednja tekalna plast ima nagnjene sprednje robove za izboljšanje pospeška in lamele za ustvarjanje gladkega prehoda pri naslonjanju kolesa. Veslasti gumbi na sredinski tekalni plasti se vdirajo ob močnem zaviranju in pomagajo obdržati kolo pod nadzorom. Združite ga s spredaj Minion DHF za vrhunsko kombinacijo pnevmatik za agresivno vožnjo! Minion DHF je na voljo v specifikacijah za trail, enduro in downhill.
Tubeless Ready
Pnevmatike brez zračnic nudijo vozniku številne prednosti: zmožnost izvajanja nižjih zračnih tlakov, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatiko s zračnico; in manjša možnost sploščenja, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkami “TR” na bočnici. Pnevmatike brez zračnic morajo biti nameščene na platišča brez zračnic in zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase za vzdrževanje tlaka. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost pri tesnjenju majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Tekoče tesnilne mase se smejo uporabljati samo v naslednjih vrstah pnevmatik: cestne brez zračnice, cevaste in pripravljene brez zračnic. Uporaba tekočih tesnil v kateri koli drugi pnevmatiki Maxxis razveljavi garancijo.
3C MAXXGRIP Maxxisova zmes 3C MaxxGrip uporablja najbolj lepljivo in najpočasnejšo odskočno gumo, ki jo ponujamo v pnevmatikah za gorska kolesa. Ta zmes z visokim oprijemom je enaka tisti, ki jo uporabljajo naši vrhunski atleti svetovnega pokala v smuku in svetovnem prvenstvu v enduro, in je zdaj na voljo v različnih konfiguracijah ohišja za pokrivanje vseh kolesarjev.
DOWNHILL (DH) Kot pove že ime, so Maxxisove pnevmatike s ohišjem za spust zasnovane za ekstremno uporabo v vseh gravitacijskih aplikacijah, od dirk po spustu do kolesarjenja po parku do brezplačne vožnje do e-koles za dolga potovanja. Pnevmatika Maxxis Downhill je narejena iz dveh slojev našega trpežnega materiala ohišja 60 TPI skupaj z velikim vložkom iz butilne gume, ki sega od vsakega roba v bočnico. Butilni vložek pomaga pri preprečevanju stiskanja, ščiti platišče pred udarci in zagotavlja dodatno stabilnost bočnice