SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE LUKA’S BIKES
Spletni nakup
Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles (v nadaljevanju tudi »Prodajalec« ali »Ponudnik«) obiskovalcem spletne strani ponuja možnost spletnega nakupa blaga. Pri tem ponudnik zbira različne vrste podatkov, kot so vaše ime in priimek, uporabniško ime in geslo, naslov elektronske pošte (e-naslov), kontaktne podatke uporabnika spletne strani in druge nastavitve. Ponudnik te podatke obdeluje izključno za namen organizacije, trženja lastnih produktov in obveščanja ter jih ne bo posredoval tretjim osebam, skladno z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov, Splošno uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (Uredba (EU) 2016/679-GDPR) in drugimi predpisi, ki se nanašajo na varovanje osebnih in zaupnih podatkov.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Ponudnik sledi temu, kakšne artikle si uporabnik spletne strani ogledujete v spletni trgovini, preko katere naprave in katere izmed ponudb, posredovanih preko e-pošte so uporabnika zanimale. Na podlagi tega ponudnik pridobiva dodatne podatke, da bi uporabniku lahko posredoval ponudbe, ki ustrezajo uporabnikovim željam in z namenom, da bi lahko ponudnik v prihodnje svoje spletne storitve še izboljšal. V kolikor uporabnik opravi nakup preko spletne trgovine in si ustvari račun, ponudnik obdeluje tudi ime in priimek ter naročila uporabnika in podatke, ki ste jih kot uporabnik nastavili v vašem računu. Ponudnik te podatke obdeluje izključno za namen organizacije, trženja lastnih produktov in obveščanja ter jih ne bo posredoval tretjim osebam.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
● z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu
● s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
● s plačilom preko Google Pay in Apple Pay
● na obroke z Leanpay
Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@lukasbikes.si
V okviru naše dejavnosti obdelujemo osebne podatke za različne namene in v različnem obsegu, odvisno, ali je bilo vaše soglasje podano in ali je obdelava osebnih podatkov zakonsko upravičena.
V primeru opravljenega nakupa, uporaba podatkov v namene obdelave uporabnikovega naročila pomeni, da podatke uporabimo posebej za:
● možnost dokončanja naročila na spletu, kar pomeni, da se ne izbrišejo izdelki, ki ste jih že dodali v nakupovalno košarico
● možnost komunikacije z vami, npr. odpošiljanje potrdil za naročila oz. opozarjanje na pripravo različnih naročil
● potrebe spletnega plačila blaga ali storitve
● potrebe dostave blaga- v zvezi s tem lahko vaše podatke posredujemo tudi ponudnikovim transportnim partnerjem, ker pomeni izključno za namene dostave, v zvezi z reklamacijo naročenega blaga ali storitve
V ta namen osebne podatke uporabljamo izključno v času, ki je nujno potreben za obdelavo vašega naročila oz. rešitev pogodbenih obveznosti (npr. reklamacije).
Izdaja računa

Spletna cena
Dostava
Ponudnik blago dostavi v razumnem času, ki je odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja Dostavna služba Pošta Slovenije. Predvideni rok dostave za naslove v Sloveniji znaša 1 do 3 delovne dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Za dostavo v Evropski Uniji do 14 dni – odvisno od okoliščin in lokalnih dostavnih služv v državi kupca. V primeru, da paketa kupec z naslovom v Sloveniji ne prejme v 7 delovnih dneh, lahko o tem obvesti ponudnika na telefonsko številko ali na splošni email naslov info@lukasbikes.si, za Evropsko Unijo predlagamo, da to naredi po 14 dneh.
Cenik storitev:
Znesek v EUR | Brezplačna poštnina | LeanPay* | Po povzetju** | |
---|---|---|---|---|
Slovenija | 7 | nad 100 EUR | 5 | 2 |
* Leanpay – priprava dokumentacije in plačilo stroškov podpisa pogodbe. Storitev je na voljo samo za Slovenijo.
**Plačilo ob povzetju – plačilo stroškov za plačilo paketa po povzetju. Storitev je na voljo samo za Slovenijo.
Blago dostavljamo samo na naslov v Slovenijo. Za več informacij oz. možnosi glede pošiljanja v tujino nas prosim kontaktirajte.
Obvezno jamstvo za skladnost blaga
Odgovornost prodajalca za neskladnost blaga
Ponudnik dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena ZvPOt-1, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Subjektivne zahteve za skladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi
Objektivne zahteve za skladnost blaga
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka, mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Podrobnejše informacije o jamstvu za skladnost blaga
Kupec, ki je potrošnik, lahko pri Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji, določeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1).
V primeru enkratne dobave oziroma niza posameznih dobav blaga, je Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles odgovoren za neskladnost, ki obstaja v času dobave in se pokaže v dveh letih od dobave blaga. V primeru nepretrgane dobave blaga v določenem obdobju, je Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles odgovoren za neskladnost, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s pogodbo dobaviti blago.
Naročnik lahko v primeru neskladnosti blaga pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1:
● zahteva vzpostavitev skladnosti blaga
● zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali
● odstopi od pogodbe o dobavi blaga
Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles bo vzpostavil skladnost blaga, razen če bi bilo to nemogoče ali bi Luki Rakuša s.p., trgovina in servis koles povzročilo nesorazmerne stroške. Skladnost se vzpostavi v razumnem roku od trenutka, ko je naročnik oz. potrošnik obvestil ponudnika obvestil o neskladnosti.
Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles ne odgovarja za neskladnost dobavljenega blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost iz prvega odstavka 111. člena ZVPot-1 ali prvega in drugega odstavka 111. člena ZVPot-1, če je Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles potrošnika ob sklenitvi pogodbe o dobavi blaga posebej obvestila, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz prvega odstavka 111. člena ZVPot-1 ali prvega in drugega odstavka prejšnjega člena, in je potrošnik ob sklenitvi pogodbe o dobavi blaga izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Jamčevalni zahtevek na znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe
Ta jamčevalni zahtevek ima potrošnik v naslednjih primerih:
– prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s pravili ZVPot-1 oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga;
– neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe;
– prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerimkoli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Vzpostavitev skladnosti
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok 30 dni se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom 30-dnevnega roka.
Za brezplačno vzpostavitev skladnosti Prodajalec nosi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
Načeloma lahko potrošnik poljubno izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča;
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin. Pri tem se upošteva zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga:
– če popravilo in zamenjava nista mogoča;
– če bi mu ob upoštevanju vseh okoliščin vzpostavitev skladnosti povzročila nesorazmerne stroške.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, mora potrošnik blago dati na voljo prodajalcu, in sicer na njegove stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo. Lahko pa zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti, in sicer mora z izjavo prodajalca obvestiti o svoji odločitvi.
Neskladnost zaradi kršitev pravic tretjih oseb
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 110., 111., 112. in 113. členom ZVPot-1, je potrošnik upravičen uveljavljati jamčevalne zahtevke zaradi neskladnosti blaga iz tega poglavja, razen če drugi predpis določa ničnost ali razveljavitev pogodbe o dobavi blaga zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
Pritožbe in spori
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Veljavnost splošnih pogojev poslovanja
SPLOŠNI POGOJI NAJEMA KOLES
1. člen
Ti splošni pogoji (v nadaljevanju: Pogoji) opredeljujejo pogoje izposoje in uporabe koles ter obveznosti najemodajalca in najemnika.
Ti pogoji zavezujejo najemodajalca in najemnika kot pogodbena določila, skladno s 120. členom Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/2007).
2. člen
V teh pogojih poslovanja imajo posamezni izrazi naslednji pomen:
o Kolesa so last najemodajalca;
o Najemna izpostava je mesto, kjer se sklene pogodbeno razmerje za najem kolesa in kolesarske opreme (v nadaljevanju kolesa) in točka, kjer se kolo izposodi in vrne.• Najemodajalec je Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles, Ulica Staneta Severja 7A, 2000 Maribor, matična številka: 6667139000, davčna številka: SI48004111
o Najemnik je naročnik oziroma oseba, ki najame kolo, skladno s pogodbo o najemu koles;
o Spletna stran je dostopna na spletnem naslovu https://lukasbikes.si/
3. člen
Pogoji so objavljeni na spletni strani https://lukasbikes.si/ in so sestavni del najemnega razmerja med najemodajalcem in vsakokratnim najemnikom. Najemodajalec si pridržuje pravico do sprememb ali dopolnitev pogojev. V kolikor ni drugače določeno, začnejo spremenjeni pogoji veljati z dnem objave na spletni strani.
4. člen
Izposojo koles pri Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles (v nadaljnjem besedilu “najemodajalec”), urejajo predmetni splošni pogoji najema, sklenjena Pogodba o najemu kolesa ( v nadaljevanju: Pogodba) in uradni cenik za najem koles na spletni strani https://lukasbikes.si/ ter pravilno izpolnjen in podpisan Prevzemni zapisnik, ki je del Pogodbe o najemu kolesa.
5. člen
Pogodbeno razmerje je sklenjeno, ko najemodajalec in najemnik izpolnita in podpišeta Pogodbo in Prevzemni zapisnik.
Pogodbo in Prevzemni zapisnik najemnik prejme in izpolni na najemni izpostavi (Ulica Staneta Severja 7A, 2000 Maribor). V primeru nepopolno izpolnjene Pogodbe ali Prevzemnega zapisnika, lahko najemodajalec najemnika pozove k dopolnitvam. V primeru, da najemnik ne posreduje dopolnitev pravočasno ali je dopolnitev neprimerna, lahko najemodajalec v skladu s temi pogoji enostransko prekine pogodbeno razmerje.
6. člen
Najemnik mora najemodajalcu predložiti veljaven lastni osebni dokument (zaradi prepisa ali izdelave kopije potrebnih identifikacijskih podatkov).
Najemnik se zavezuje, da bo ob sklenitvi Pogodbe podal resnične osebne podatke.
Najemnik, ki bo uporabljal najeto kolo, mora za veljaven najem izpolnjevati pogoje, ki jih zahteva predstavnik najemodajalca v najemni izpostavi.
Izposoja koles je plačljiva in na dan znaša 50,00 EUR. Cenik izposoje in ostalih povezanih stroškov je objavljen na spletni strani https://lukasbikes.si/.
Kolo lahko uporabljajo le polnoletne osebe. Mladoletne osebe lahko uporabljajo kolo le v spremstvu polnoletne osebe, ki nase prevzame odgovornost za škodo, ki jo povzroči mladoletnik tretji osebi ali ki doleti samega mladoletnika.
Predstavnik najemodajalca lahko zavrne izročitev kolesa osebi, za katero meni, da ni sposobna voziti kolesa, kot to predpisuje Zakon o varnosti cestnega prometa (ZVCP-1) oziroma zaradi kateregakoli drugega utemeljenega razloga.
V primeru, da isti najemnik večkrat krši te pogoje, ima najemodajalec pravico, da mu onemogoči dostop do kolesa za določeno ali neprekinjeno obdobje.
7. Člen
Način uporabe storitev najema
Stranka obišče najemno izpostavo najemodajalca v delovnem času oziroma skladno z dogovorom z najemodajalcem. Stranka predloži veljavni osebni dokument, se dogovori s predstavnikom najemodajalca o vseh lastnostih najema, sklene Pogodbo o najemu kolesa in pravilno izpolni ter podpiše Prevzemni zapisnik. V primeru, da si skupina strank želi izposoditi več koles, lahko navedene listine zanje podpiše le en najemnik te skupine ljudi, vendar mora obenem najemodajalcu podati vse potrebne identifikacijske podatke o vseh najemnikih.
Ob predaji kolesa v najem najemnik in predstavnik najemodajalca skupaj pregledata kolo. Ob prevzemu kolesa najemnik s podpisom Prevzemnega zapisnika potrdi brezhibnost kolesa oz. se seznani z dopustno napako manjšega obsega, če je ta posledica redne obrabe kolesa in ne pomeni nevarnosti za upravljanje s kolesom. Najemnik je dolžan najemodajalcu sporočiti vsakršno morebitno napako na kolesu in kolesarski opremi, ki jo opazi preden zapusti najemno izpostavo.
Najemnik, ki prevzame kolo v dobrem stanju in tehnično brezhibno, mora le to na dogovorjenem mestu vrniti v enakem stanju (upoštevajoč dopustno obrabo, kot je pričakovana umazanija na kolesu).
Najemnik se zavezuje vrniti izposojeno kolo pravočasno in najkasneje do dogovorjenega časa, kot je zapisano v Pogodbi o najemu.
V primeru zamude pri vrnitvi najetega kolesa se obračunava cena najema kolesa za dodatni dan (50,00 EUR).
Ob vrnitvi kolesa ali/in opreme najemnik in najemodajalec sestavita in podpišeta Prevzemni zapisnik, ter v njem ugotovita morebitne poškodbe na najetih in vrnjenih stvareh. V kolikor najemnik ne želi podpisati Prevzemnega zapisnika, oziroma ne soglaša z ugotovitvami najemodajalca, ima slednji pravico, da ravna skladno z določili teh splošnih pogojev.
8. Člen
Pogoji uporabe
Kolo sme najemnik uporabljati na lastno odgovornost, samo kot običajno prevozno sredstvo v običajnem cestnem prometu, na način, ki je običajen za povprečne športne rekreativce. Najemnik mora s kolesom in kolesarsko opremo ravnati previdno in kot dober gospodar.
Uporaba kolesa predvideva ustrezno fizično pripravljenost najemnika. S sklenitvijo pogodbe o najemu in drugih listin najemnik prevzame vso odgovornost, da je ustrezno fizično in umsko sposoben uporabljati in upravljati s kolesom, s čimer prevzema tudi vso odgovornost za škodo, ki bi izvirala iz njegove tovrstne pomanjkljive sposobnosti.
Najemnik mora upoštevati navodila za uporabo in veljavne cestno-prometne predpise. Najemodajalec, pri katerem si najemnik izposodi kolo, ne odgovarja za posledice (npr. škodo ali denarne kazni) nepravilne uporabe kolesa in kolesarske opreme ter nespoštovanja veljavnih cestno-prometnih predpisov s strani najemnika.
Najemnik je dolžan:
o koristiti storitev s potrebno previdnostjo, skrbnostjo in preudarnostjo ter ob upoštevanju teh pogojev uporabe;
o nadzorovati kolo;
o ravnati s kolesom tako, da so poškodbe, uničenje ali izginotje izključeni;
Primerna uporaba izključuje
o kakršnokoli uporabo kolesa na način, ki v nevarnost spravlja njega samega ali tretjo osebo;
o kakršnokoli demontažo ali poskus demontaže celotnega kolesa ali dela kolesa;
o uporabo kolesa in opreme na športnih prireditvah;
o uporabo koles v komercialne namene in oddaja kolesa v podnajem;
o uporabo koles za prevoz nevarnih snovi, ilegalnega blaga, oseb ali lastnine proti plačilu;
o vožnjo pod vplivom alkohola, pomirjeval, uspavalnih sredstev ali katerihkoli drugih snovi, ki lahko vplivajo na voznikovo sposobnost upravljanja;
o vsakršno drugo morebitno podobno zlorabo.
Za potrditev rezervacije morate plačati celoten znesek.
9. Člen
Odgovornost za škodo najemnika
V času najema najemnik odgovarja za vsak dogodek ali za vso škodo, ki je nastala njemu, tretjim osebam ali stvarem tretjih oseb zaradi uporabe najemodajalčevega kolesa.
V primeru katerekoli škode na kolesu, ki je posledica nepravilne uporabe kolesa ali opreme, mora najemnik plačati najemodajalcu znesek odškodnine v višini nastale škode. Škodo oceni predstavnik najemodajalca ob vračilu kolesa in opreme, skladno s cenikom novih koles in opreme, upoštevajoč redno obrabo kolesa in opreme do trenutka izročitve le te najemniku.
V primeru, ko najemnik ukrade ali ne vrne kolesa in kolesarske opreme, ali ko ga vrne nepopravljivo poškodovanega, mora plačati najemodajalcu odškodnino v višini vrednosti novega kolesa in kolesarske opreme skladno s cenikom novih koles in opreme.
Če najeto kolo ni vrnjeno v dogovorjenem času, oziroma najemnik ne obvesti najemodajalca o nepredvideni zamudi, se smatra, da si ga je najemnik protipravno prisvojil. Najemodajalec je upravičen o tem obvestiti policijo in ostale pristojne organe.
V primeru, ko tretja oseba ukrade najemniku kolo ali kolesarsko opremo, ali ko se kolo in oprema poškoduje v prometni nesreči, ki jo obravnava policija, mora najemnik najemodajalcu predložiti kopijo prijave policiji in poročilo o kraji ter mu v roku 5 dni od dneva kraje plačati varščino, enako ceni skladno s cenikom novih koles in opreme, upoštevajoč redno obrabo kolesa in opreme do trenutka izročitve le te najemniku. Varščina bo najemniku povrnjena le v primeru vrnitve ukradene opreme. V nasprotnem primeru se znesek zadrži kot dogovorjena odškodnina.
Kolo ostane v polnem obsegu v najemnikovi izključni odgovornosti, dokler najemodajalec storitve ne prejme kopije prijave kaznivega dejanja.
10. člen
Odstop od pogodbe
V primeru najemnikove kršitve katerega od določil teh splošnih pogojev najema, sklenjene Pogodbe o najemu kolesa in Prevzemnega zapisnika, ima najemodajalec pravico do odstopa od pogodbe s takojšnjim učinkom in odvzema najetega kolesa ali opreme najemniku. Najemnik se s sklenitvijo pogodbe o najemu izrecno strinja z ne uveljavitvijo ugovora zoper odločitev najemodajalca iz prejšnjega stavka. Najemodajalec lahko uveljavi pravice iz tega pogoja.
Najemnik lahko vsak trenutek odstopi od pogodbe in vrne kolo (opremo) najemodajalcu, če ima kolo oz. oprema stvarno napako, ki ne omogoča nemotene in varne rabe, in najemodajalec nima nadomestnega kolesa ali opreme. V tem primeru najemodajalec vrne najemnino in morebitna druga doplačila v sorazmerju s časom, ko najemnik ni mogel uporabljati kolesa (opreme).
V kolikor najemodajalec kadarkoli med trajanjem najema ugotovi, da koriščenje kolesa poteka v nasprotju s temi pogoji, lahko najemodajalec enostransko prekine najemno razmerje, najemnik pa je v tem primeru dolžan takoj vrniti kolo.
11. člen
Pristojnost za spore
Morebitne spore glede izvedbe in posledic pogojev bosta najemodajalec in najemnik skušala reševati sporazumno. Če spora na ta način ne bo možno rešiti, si bosta najemodajalec in najemnik prizadevala rešiti morebitni spor z mediacijo in drugimi alternativnimi načini reševanja morebitnega spora. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno in krajevno pristojno Okrajno sodišče v Mariboru.Za morebitne spore, ki bi izhajali iz najemnega razmerja, se uporablja pravo Republike Slovenije.
12. člen
V kolikor se izkaže, da je katerakoli določba iz tega dokumenta neveljavna ali neizvršljiva v celoti ali delno, bo le-ta obravnavana kot nična ali neizvršljiva, preostale določbe pa ostanejo veljavne in izvršljive.
Ti Splošni pogoji veljajo od 13.1.2025.