SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE LUKA’S BIKES
Splošni pogoji poslovanja pričnejo veljati ob odprtju spletne trgovine. Pojasnilo: spletna stran trenutno ne omogoča naročanja izdelkov preko spleta. Izdelki so prikazani v obliki kataloga.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Splošno uredbo EU 2016/697, z dne 27.4.2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEkom-1) ter priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Upravitelj spletne strani je podjetje Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles, Ulica Staneta Severja 7A, 2000 Maribor, davčna številka: SI 48004111, matična številka: 6667139000 (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Luka’s bikes, pravice in obveznosti uporabnika trgovie ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi pravila nakupa na prevzemnem mestu družbe.
Prodajalca in kupca zavezujejo splošni pogoji, ki veljajo v trenutku sklenitve prodajne pogodbe- v trenutku nakupa oz. oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila vedno opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi seznanjenost in strinjanje z njimi. Splošni pogoji poslovanja so dostopni in na vpogled tudi na prevzemnem mestu- na naslovu Ulica Staneta Severja 7A, 2000 Maribor.
Vrste uporabnikov
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še pred sklenitvijo pogodbe zagotovil naslednje informacije:
Cena velja za vse uporabnike spletne strani Luka’s Bikes. Posameznik postane uporabnik z registracijo v spletno trgovino Luka’s Bikes. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Opisi izdelkov na spletni strani so informativni. Za točne informacije glede izdelkov se obrnite na trgovca. Za morebitne napake se vam v naprej opravičujemo.
Za trenutek sklenitve kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem velja trenutek, ko spletna trgovina Luka’s Bikes pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (»potrditev prejema naročila«). S tem trenutkom stopijo v veljavo vsi splošni in ostali pogoji prodaje. Kupec je identificiran kot fizična ali pravna oseba, s podatki, ki jih je navedel ob oddaji naročila. Prodajalec ne odgovarja za navedbo napačnih podatkov in za posredno ali neposredno škodo, ki kupcu nastane ali bi mu utegnila nastati, zaradi napačne navedbe podatkov.
Podatki in kupoprodajna pogodba sta v elektronski obliki (t.j. prvo sporočilo o status naročila) shranjena na strežniku gostitelja spletne strani.
5.1. Potrjeno naročilo
Prodajalec bo predvidoma po preteku 24 ur od prejema naročila, vendar največ v 48 urah, naročilo pregledal in ga potrdil ali zavrnil. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi, v zvezi z naročilom, o razpoložljivosti blaga obvesti kupca in za ta namen uporabi kontaktne podatke, ki jih je vpisal ob oddaji spletnega naročila . Po potrditvi naročila o zaključenem nakupu, ponudnik oziroma prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti, kjer je kupec obveščen o predvidenem roku dostave.
5.2. Odposlano blago
Ponudnik v razumnem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.
V spletni trgovini Luka’s Bikes ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Luka’s Bikes ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun in sicer v pdf. formatu, na elektronski naslov kupca, ki ga je le-ta navedel ob oddaji naročila. V kolikor je kupec navedel napačen elektronski naslov, prodajalec za nastale napake in neposredno ter posredno škodo v zvezi z napačnim vnosom podatkov, ki ga je opravil kupec, ne odgovarja.
V primeru osebnega prevzema prodajalec kupcu izroči natisnjen račun za kupljeno in prejeto blago.
Na računu sta v skladu z veljavno zakonodajo razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanem računu. Kasnejših reklamacij in ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Ponudnik blago dostavi v razumnem času, ki je odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja Dostavna služba DPD ali Pošta Slovenije. Predvideni rok dostave znaša 1 do 3 delovne dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. V primeru, da paketa kupec ne prejme v 7 delovnih dneh, lahko o tem obvesti ponudnika na telefonsko številko ali na splošni email naslov info@lukasbikes.si.
Kupec ima pravico, da brez navedbe razlogov v skladu s 43. členom ZVPot, v 14 dneh odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:
Za uveljavitev pravice do odstopa, mora kupec z nedvoumno izjavo o svoji odločitvi, glede odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, obvestiti prodajalca po pošti, v obliki priporočene pošiljke ali na elektronski naslov prodajalca info@lukasbikes.si. Obvestilo o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo, mora biti prodajalcu poslano najkasneje v roku 14 dni od prejema pošiljke.
Če kupec pravočasno, v zakonskem roku, odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetega obvestila o odstopu od predmetne pogodbe, povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.
Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.
Vračilo kupnine ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru zaradi načina plačila kupec ne nosi nikakršnih stroškov, ki so povezani z obdelavo vračila kupnine.
V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano in v spremenjeni količini (ni originalno zapakirano) prodajalec takšnega vračila ni dolžan sprejeti in kupcu vrniti plačane kupnine.
Ponudnik se kot upravljavec zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo in politiko zasebnosti, ki ureja varstvo osebnih podatkov in je dostopna na spletni strani ponudnika.
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti za posredno ali neposredno škodo, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Vse morebitne spore, ki bi izvirali iz pogodbe, sklenjene na daljavo, bosta prodajalec in kupec reševali sporazumno, če pa to ne bo mogoče, bo o sporu odločalo stvarno pristojno sodišče v Mariboru.
Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika blaga in storitev preko telefona ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka.
nazadnje posodobljeno 3.11.2020