Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE LUKA’S BIKES

1. Uvodne določbe

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Splošno uredbo EU 2016/697, z dne 27.4.2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEkom-1) ter priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Upravitelj spletne strani je podjetje Luka Rakuša s.p., trgovina in servis koles, Ulica Staneta Severja 7A, 2000 Maribor, davčna številka: SI 48004111, matična številka: 6667139000 (v nadaljevanju ponudnik/prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Luka’s bikes, pravice in obveznosti uporabnika trgovie ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi pravila nakupa na prevzemnem mestu družbe.
Prodajalca in kupca zavezujejo splošni pogoji, ki veljajo v trenutku sklenitve prodajne pogodbe- v trenutku nakupa oz. oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila vedno opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi seznanjenost in strinjanje z njimi. Splošni pogoji poslovanja so dostopni in na vpogled tudi na prevzemnem mestu- na naslovu Ulica Staneta Severja 7A, 2000 Maribor.

Vrste uporabnikov

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še pred sklenitvijo pogodbe zagotovil naslednje informacije:

  • podatke podjetja Luka Rakuša s.p.(ime in sedež podjetja, matična številka), kjer podjetje opravlja svojo dejavnost in v imenu katerega deluje,
  • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s podatki glede vračila blaga in garancijami),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno izražene v valuti EURO in od koder izhaja, ali cene vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve, ter določen rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila in dostave blaga ali storitve in rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok in možnost odstopa ter pogoje za odstop od pogodbe v skladu s 43.č členom ZVPot v povezavi s 43.d členom ZVPot,
  • pojasnilo postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi, pristojni za sprejemanje pritožb.

3. Ponudba artiklov in cena

Cena velja za vse uporabnike spletne strani Luka’s Bikes. Posameznik postane uporabnik z registracijo v spletno trgovino Luka’s Bikes ali z naročilom izdelkov (omogočamo nakup brez registracije). Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Opisi izdelkov na spletni strani so informativni. Za točne informacije glede izdelkov se obrnite na trgovca. Za morebitne napake se vam v naprej opravičujemo.

4. Naročilo

Za trenutek sklenitve kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem velja trenutek, ko spletna trgovina Luka’s Bikes pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (»potrditev prejema naročila«). S tem trenutkom stopijo v veljavo vsi splošni in ostali pogoji prodaje. Kupec je identificiran kot fizična ali pravna oseba, s podatki, ki jih je navedel ob oddaji naročila. Prodajalec ne odgovarja za navedbo napačnih podatkov in za posredno ali neposredno škodo, ki kupcu nastane ali bi mu utegnila nastati, zaradi napačne navedbe podatkov.
Podatki in kupoprodajna pogodba sta v elektronski obliki (t.j. prvo sporočilo o status naročila) shranjena na strežniku gostitelja spletne strani.

5. Postopek nakupa

5.1. Potrjeno naročilo
Prodajalec bo predvidoma po preteku 24 ur od prejema naročila, vendar največ v 48 urah, naročilo pregledal in ga potrdil ali zavrnil. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi, v zvezi z naročilom, o razpoložljivosti blaga obvesti kupca in za ta namen uporabi kontaktne podatke, ki jih je vpisal ob oddaji spletnega naročila . Po potrditvi naročila o zaključenem nakupu, ponudnik oziroma prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti, kjer je kupec obveščen o predvidenem roku dostave.
5.2. Odposlano blago
Ponudnik v razumnem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kako postopa v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe.

6. Možnosti in načini plačila

V spletni trgovini Luka’s Bikes ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu – zaračuna se dodatnih 2 EUR za stroške odkupnine. Način plačila velja samo za kupce iz Slovenije.
  • Trenutno onemogočen način plačila: z nakazilom na transakcijski račun Luka’s Bikes s.p. – za več informacij oz. če želite plačati na TR podjetja Luka’s Bikes se obrnite na nas na enega izmed kontaktnih kanalov <– Klik.
  • s plačilno ali kreditno kartico (Mastercard, Visa) preko plačilnega procesorja Stripe
  • LeanPay – plačilo na obroke – pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani ponudnika obročnega poslovanja LeanPay (klik) oz. www.leanpay.si(klik). Način plačila velja samo za kupce iz Slovenije. V primeru obročnega nakupa z načinom plačila LeanPay si pridružujemo pravico zaračunati 5 EUR za pripravo dokumentacije obročnega odplačevanja, ki jo v podpis preda dostavljalec ob predaji kupljenega izdelka na obroke.

7. AKCIJSKA PONUDBA, KUPONI in BONI

Veljavnost akcijske ponudbe: Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi ali na obvestilu na spletni strani ali v poslovalnici (v primeru, da gre za akcijo, ki velja za nakup v poslovalnici). Roki posamezne akcijske ponudbe se lahko med seboj razlikujejo.
 
Promocijske kode: Promocijsko kodo za popust kupec vnese v košarici naročila: Kodo je treba vpisati v polje “Koda kupona” in pritisniti gumb “Unovči kupon”. ali ob zaključku naročila na prvem zavihku “Imate kodo za popust?”, nato vnesete kodo in potrdite z gumbom “Potrdi”. Če je koda pravilna, bo sistem avtomatsko izračunal in upošteval ugodnost, ki jo koda predstavlja. V primeru nepravilnega vnosa se pojavi opozorilo za neveljavno kodo.
 
Boni: V primeru nakupa izdelka, ki je predmet te akcijske ponudbe podjetje Luka’s Bikes, Luka Rakuša s.p. izda bon, ki velja za naslednji nakup. V sami akcijski ponudbi so zapisane omejitve glede uporabe bona. Bona ni mogoče zamenjati za gotovino.
 
Pridružujemo si pravico ukiniti vsakaršnjo akcijo (znižane cene izdelkov, kupone ali bone) brez predhodnega obvestila.
 

8. Izdaja računa

Luka’s Bikes ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun in sicer v pdf. formatu, na elektronski naslov kupca, ki ga je le-ta navedel ob oddaji naročila. V kolikor je kupec navedel napačen elektronski naslov, prodajalec za nastale napake in neposredno ter posredno škodo v zvezi z napačnim vnosom podatkov, ki ga je opravil kupec, ne odgovarja.
V primeru osebnega prevzema prodajalec kupcu izroči natisnjen račun za kupljeno in prejeto blago.
Na računu sta v skladu z veljavno zakonodajo razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanem računu. Kasnejših reklamacij in ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Prodajalec mora za dobavo blaga in storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Vklopi razum, zahtevaj račun!

9. Dostava

Ponudnik blago dostavi v razumnem času, ki je odvisen od vršilca dostave. Dostavo paketov opravlja Dostavna služba Pošta Slovenije. Predvideni rok dostave za naslove v Sloveniji znaša 1 do 3 delovne dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje. Za dostavo v Evropski Uniji do 14 dni – odvisno od okoliščin in lokalnih dostavnih služv v državi kupca. V primeru, da paketa kupec z naslovom v Sloveniji ne prejme v 7 delovnih dneh, lahko o tem obvesti ponudnika na telefonsko številko ali na splošni email naslov info@lukasbikes.si, za Evropsko Unijo predlagamo, da to naredi po 14 dneh.

Cenik storitev:

 Znesek v EURBrezplačna poštninaLeanPay*Po povzetju**
Slovenija7nad 100 EUR52

* Leanpay – priprava dokumentacije in plačilo stroškov podpisa pogodbe. Storitev je na voljo samo za Slovenijo.

**Plačilo ob povzetju – plačilo stroškov za plačilo paketa po povzetju. Storitev je na voljo samo za Slovenijo.

Blago dostavljamo samo na naslov v Slovenijo. Za več informacij oz. možnosi glede pošiljanja v tujino nas prosim kontaktirajte.

10. Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razlogov v skladu s 43. členom ZVPot, v 14 dneh odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

Za uveljavitev pravice do odstopa, mora kupec z nedvoumno izjavo o svoji odločitvi, glede odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, obvestiti prodajalca po pošti, v obliki priporočene pošiljke ali na elektronski naslov prodajalca info@lukasbikes.si. Obvestilo o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo, mora biti prodajalcu poslano najkasneje v roku 14 dni od prejema pošiljke.

Če kupec pravočasno, v zakonskem roku, odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetega obvestila o odstopu od predmetne pogodbe, povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.

Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.

Vračilo kupnine ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru zaradi načina plačila kupec ne nosi nikakršnih stroškov, ki so povezani z obdelavo vračila kupnine.

V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano in v spremenjeni količini (ni originalno zapakirano) prodajalec takšnega vračila ni dolžan sprejeti in kupcu vrniti plačane kupnine.

11. Pravica do zasebnosti

Ponudnik se kot upravljavec zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo in politiko zasebnosti, ki ureja varstvo osebnih podatkov in je dostopna na spletni strani ponudnika.

12. Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti za posredno ali neposredno škodo, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

13. Reševanje sporov in sodna pristojnost

Vse morebitne spore, ki bi izvirali iz pogodbe, sklenjene na daljavo, bosta prodajalec in kupec reševali sporazumno, če pa to ne bo mogoče, bo o sporu odločalo stvarno pristojno sodišče v Mariboru.

14. Pritožbe in spori

Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika blaga in storitev preko telefona ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka.

nazadnje posodobljeno 6.12.2022

 
 
Košarica

Super akcija!

S kodo Maxxis25 prejmete 25% popust na vse neznižane pnevmatike Maxxis iz kategorije Akcija Maxxis.

--> Izdelki Maxxis <--

Ekipa Lukasbikes

This will close in 0 seconds

Scroll to Top