Nova različica Maxxis Forekasterja je neposredno namenjena sodobnim kolesom za kratka potovanja (100 mm-130 mm) za kolesa za popotovanje – alias »spustni« segment. Nova Forekaster (izdana julija 2022), ki naj bi bila pnevmatika “Goldilocks”, se kotali hitreje kot Minion ali celo Dissector, vendar zagotavlja bolj predvidljiv oprijem v ovinkih, plezanju in zaviranju kot Aspen ali Rekon.
EXO
EXO je material, odporen na reze in obrabo, ki je dodan stranskim stenam mnogih Maxxisovih gorskih in gramoznih koles. Ta gosto tkana tkanina je lahka in zelo prilagodljiva, kar zagotavlja, da zmogljivost pnevmatike ostane nespremenjena. Izberite zaščito EXO za večjo vzdržljivost za vožnjo po gramozu, XC in lahkih brezpotjih.
TUBELESS READY
Pnevmatike brez zračnic nudijo kolesarju številne prednosti: sposobnost vožnje z nižjim zračnim tlakom, kar izboljša oprijem; manjši kotalni upor v primerjavi s pnevmatikami z zračnico; in manj možnosti za sploščitev, ker ni cevi. Pnevmatike brez zračnic so označene s črkama »TR« na bočnici. Pnevmatike, pripravljene za uporabo brez zračnic, je treba namestiti na platišča, ki so združljiva z zračnicami, in za vzdrževanje tlaka zahtevajo uporabo tekoče tesnilne mase. Tekoče tesnilne mase imajo dodatno prednost tesnjenja majhnih lukenj. Redno preverjajte svojo tesnilno maso in jo po potrebi osvežite, saj se bo sčasoma posušila. Tekoče tesnilne mase je treba uporabljati samo v naslednjih vrstah pnevmatik: cestne pnevmatike brez zračnic, cevaste pnevmatike in pnevmatike, pripravljene za uporabo brez zračnic. Uporaba tekočih tesnilnih mas v kateri koli drugi pnevmatiki Maxxis bo razveljavila garancijo.
3C MAXXTERRA
Maxxisova 3C MaxxTerra je vmesna konfiguracija trojne zmesi, ki se uporablja v naši liniji gorskih pnevmatik. Zmes 3C MaxxTerra ponuja več oprijema kot 3C MaxxSpeed, vendar zagotavlja boljšo obrabo tekalne plasti in manjši kotalni upor kot MaxxGrip, zaradi česar je idealna za vožnjo po brezpotjih v vseh pogojih.